Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41263
Назва: Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту
Автори: Борзенко, В. І.
Верютіна, В. Ю.
Дьякова, Н. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Борзенко В. І., Верютіна В. Ю., Дьякова Н. М. Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 28-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41263
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_28-29.pdf533.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.