Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzwacka-Mokrzycka, J.-
dc.date.accessioned2023-10-24T06:04:44Z-
dc.date.available2023-10-24T06:04:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationSzwacka-Mokrzycka J. Food brand as a source of competitive advantage. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41259-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleFood brand as a source of competitive advantageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_25.pdf133.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.