Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41256
Title: Marketing operations control – the underrated stage of marketing management
Authors: Hadrian, P.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Hadrian P. Marketing operations control – the underrated stage of marketing management. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 20-22.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41256
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_20-22.pdf535.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.