Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHadrian, P.-
dc.date.accessioned2023-10-24T05:59:33Z-
dc.date.available2023-10-24T05:59:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationHadrian P. Marketing operations control – the underrated stage of marketing management. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 20-22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41256-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleMarketing operations control – the underrated stage of marketing managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_20-22.pdf535.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.