Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41143
Название: Розробка бренду нового пивного продукту для ТМ «Чернігівське»
Авторы: Остапенко, Ю. В.
Научный руководитель: Кривошеєва, Н. М.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Остапенко Ю. В. Розробка бренду нового пивного продукту для ТМ «Чернігівське». Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. Н. М. Кривошеєва. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 11.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41143
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aktualni_2012_s_4-11.pdf132.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.