Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41143
Title: Розробка бренду нового пивного продукту для ТМ «Чернігівське»
Authors: Остапенко, Ю. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Кривошеєва, Н. М.
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Остапенко Ю. В. Розробка бренду нового пивного продукту для ТМ «Чернігівське». Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. Н. М. Кривошеєва. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 11.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41143
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-11.pdf132.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.