Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40897
Назва: Особливості екологічного маркетингу
Автори: Бабко, Наталя Миколаївна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Запоріжжя: Вид- во Хортицької національної академії
Бібліографічний опис: Бабко Н. М. Особливості екологічного маркетингу. Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір: зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених, м. Запоріжжя, 12-13 травня 2022 р. Запоріжжя: Вид- во Хортицької національної академії, 2022. С. 551-552.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40897
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_kulturno_mystetski_praktyky_konf_12_05_2022_551-552.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.