Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40882
Назва: Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренції
Автори: Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Łomża: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży
Бібліографічний опис: Бабко Н. М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренції. Rozwój systemu kształcenia w zakresie nauk rolniczych – od teorii do praktyki: zbiór materiałów Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża, 04.11.2021. Łomża: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2022. P. 32-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40882
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Rozvytok_systemy_osvity_Lomzha_04_11_21_2022_32-35.pdf2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.