Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40855
Название: Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг
Авторы: Філіпішина, Лілія Михайлівна
Научный руководитель: Чорна, Марина Віталіївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Ключевые слова: цінова політика;підприємство роздрібної торгівлі;чинники формування цінової політики;критерії;методи;ціновий ризик;price policy;trade enterprise;factors of price policy formation;criteria;methods;price risk
Дата публикации: 2006
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Філіпішина Л. М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 - економіка торгівлі та послуг; наук. кер. М. В. Чорна; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків, 2006. 22 с.
Краткий осмотр (реферат): Дисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних і практичних засад щодо формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі. В роботі представлене розширене трактування економічної сутності та природи ціни, її місця у системі економічних категорій; систематизація функцій ціни в умовах ринку; уточнена та доповнена класифікація цін; удосконалене визначення поняття цінової політики підприємства торгівлі та умови її ефективності. Подальший розвиток одержала систематизація факторів формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі з позиції наявності чинників прямого та непрямого впливу мікро- та макросередовища, а також наявності внутрішніх чинників. Удосконалено методичний підхід до проведення аналізу та оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає позиціонування конкуруючих суб’єктів на основі використання матричного методу та застосування системи взаємопов’язаних та взаємозалежних показників, а також метод оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі за рівнем ризику . Обґрунтовано принципи та методичний підхід до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає відбір найбільш оптимальної з можливих цінових політик за визначеними критеріями: відповідності загальній політиці розвитку підприємства; відповідності етапу життєвого циклу товару; мінімізації рівню цінових ризиків
Thesis is devoted to the development of theoretical, methodical and practical grounds for the formation of effective price policy at trade enterprises of Ukraine. Expanded interpretation of economic essence and nature of price, its place within the system of economic categories, systematization of price functions under market conditions, elaborated and added classification of prices, improved definition of the concept of price policy for trade enterprise and condition of its efficiency are presented in the research. Systematization of the factors of forming price policy at a trade enterprise both with the account of direct and indirect influence of micro- and macroenvironment, and presence of internal and external factors is made. Methodical approaches to the analysis of price policy at a trade enterprise are improved: methods of carrying out analysis of price policy at a trade enterprise and evaluation of its efficiency by the criteria of risk minimization; methodical approach to the determination of trade surcharge level within assortment groups of commodities depending on the stage of product life cycle. Principles and methods for the formation of effective price policy at a retail trade enterprise is suggested and complex system for the evaluation of its efficiency is developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40855
Располагается в коллекциях:08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
avt_Filipishyna.pdf400.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.