Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧорна, Марина Віталіївна-
dc.contributor.authorФіліпішина, Лілія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-10-17T10:26:40Z-
dc.date.available2023-10-17T10:26:40Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationФіліпішина Л. М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 - економіка торгівлі та послуг; наук. кер. М. В. Чорна; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків, 2006. 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40855-
dc.description.abstractДисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних і практичних засад щодо формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі. В роботі представлене розширене трактування економічної сутності та природи ціни, її місця у системі економічних категорій; систематизація функцій ціни в умовах ринку; уточнена та доповнена класифікація цін; удосконалене визначення поняття цінової політики підприємства торгівлі та умови її ефективності. Подальший розвиток одержала систематизація факторів формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі з позиції наявності чинників прямого та непрямого впливу мікро- та макросередовища, а також наявності внутрішніх чинників. Удосконалено методичний підхід до проведення аналізу та оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає позиціонування конкуруючих суб’єктів на основі використання матричного методу та застосування системи взаємопов’язаних та взаємозалежних показників, а також метод оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі за рівнем ризику . Обґрунтовано принципи та методичний підхід до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає відбір найбільш оптимальної з можливих цінових політик за визначеними критеріями: відповідності загальній політиці розвитку підприємства; відповідності етапу життєвого циклу товару; мінімізації рівню цінових ризиківuk_UA
dc.description.abstractThesis is devoted to the development of theoretical, methodical and practical grounds for the formation of effective price policy at trade enterprises of Ukraine. Expanded interpretation of economic essence and nature of price, its place within the system of economic categories, systematization of price functions under market conditions, elaborated and added classification of prices, improved definition of the concept of price policy for trade enterprise and condition of its efficiency are presented in the research. Systematization of the factors of forming price policy at a trade enterprise both with the account of direct and indirect influence of micro- and macroenvironment, and presence of internal and external factors is made. Methodical approaches to the analysis of price policy at a trade enterprise are improved: methods of carrying out analysis of price policy at a trade enterprise and evaluation of its efficiency by the criteria of risk minimization; methodical approach to the determination of trade surcharge level within assortment groups of commodities depending on the stage of product life cycle. Principles and methods for the formation of effective price policy at a retail trade enterprise is suggested and complex system for the evaluation of its efficiency is developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectчинники формування цінової політикиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectціновий ризикuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjecttrade enterpriseuk_UA
dc.subjectfactors of price policy formationuk_UA
dc.subjectcriteriauk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectprice riskuk_UA
dc.titleФормування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський державний університет харчування та торгівлі-
Appears in Collections:08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avt_Filipishyna.pdf400.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.