Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40824
Название: Торгова марка як інтелектуальний продукт
Авторы: Яновська, А. В.
Научный руководитель: Іванова, В. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Яновська А. В. Торгова марка як інтелектуальний продукт. Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених, студентів і школярів, присвяченої 25-річчю Незалежності України, 25 травня 2016 р.; наук. кер. Іванова В. В. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 255.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40824
Располагается в коллекциях:Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Funktsionuvannya_rozvytok_ekonomiky_2016_255.pdf96.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.