Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40774
Назва: Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку
Автори: Туболець, К. Г.
Науковий керівник : Вініченко, І. І.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Туболець К. Г. Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Вініченко І. І. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 324-326.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40774
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_Tom2_105.pdf326.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.