Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВініченко, І. І.-
dc.contributor.authorТуболець, К. Г.-
dc.date.accessioned2023-10-16T11:45:26Z-
dc.date.available2023-10-16T11:45:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТуболець К. Г. Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Вініченко І. І. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 324-326.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40774-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleТеоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2012_Tom2_105.pdf326.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.