Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40701
Название: | Features of business process management of tourist enterprises |
Авторы: | Zaika, Svitlana Hridin, Oleksandr Zaika, Olena |
Ключевые слова: | business processes;tourist enterprises;business process management;бізнес-процеси;туристичні підприємства;управління бізнес-процесами |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Львів: «Камула» |
Библиографическое описание: | Zaika S., Hridin O., Zaika O. Features of business process management of tourist enterprises. Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму (м. Львів, 19‒21 квітня 2023 р.). Львів: «Камула», 2023. С. 49-54 |
Краткий осмотр (реферат): | The theoretical aspects of management of business processes of
tourist enterprises in modern conditions are studied. The management of
business processes of a tourist enterprise is defined as a managerial
influence on the process of creating tourist offers using various methods
and measures that ensure the efficient and rational operation of business
processes in order to fully satisfy the demand for tourist services. The
concept of improving the management of business processes of a tourist
enterprise, which is based on four approaches that determine the
methodology and directions of optimization of business processes, is
considered. It has been established that understanding the peculiarities of
the functioning of tourism enterprises contributes to the improvement of
business process management, which increases their efficiency and
competitiveness on the market. Досліджено теоретичні аспекти управління бізнес-процесами туристичних підприємств в сучасних умовах. Визначено управління бізнес-процесами туристичного підприємства як управлінський вплив на процес створення туристичних пропозицій за допомогою застосування різноманітних методів та заходів, які забезпечують ефективну та раціональну роботу бізнес-процесів з метою повного задоволення попиту на туристичні послуги. Розглянуто концепцію удосконалення управління бізнес-процесами туристичного підприємства, що базується на чотирьох підходах, які визначають методику та напрями оптимізації бізнес-процесів. Встановлено, що розуміння особливостей функціонування підприємств туристичної сфери сприяє удосконаленню управління бізнес-процесами, що підвищує їх ефективність та конкурентоспроможність на ринку |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40701 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zayika_INDUSTRIYA HOSTYNNOSTI_23_50-55.pdf | 718.98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.