Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40701
Название: Features of business process management of tourist enterprises
Авторы: Zaika, Svitlana
Hridin, Oleksandr
Zaika, Olena
Ключевые слова: business processes;tourist enterprises;business process management;бізнес-процеси;туристичні підприємства;управління бізнес-процесами
Дата публикации: 2023
Издательство: Львів: «Камула»
Библиографическое описание: Zaika S., Hridin O., Zaika O. Features of business process management of tourist enterprises. Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму (м. Львів, 19‒21 квітня 2023 р.). Львів: «Камула», 2023. С. 49-54
Краткий осмотр (реферат): The theoretical aspects of management of business processes of tourist enterprises in modern conditions are studied. The management of business processes of a tourist enterprise is defined as a managerial influence on the process of creating tourist offers using various methods and measures that ensure the efficient and rational operation of business processes in order to fully satisfy the demand for tourist services. The concept of improving the management of business processes of a tourist enterprise, which is based on four approaches that determine the methodology and directions of optimization of business processes, is considered. It has been established that understanding the peculiarities of the functioning of tourism enterprises contributes to the improvement of business process management, which increases their efficiency and competitiveness on the market.
Досліджено теоретичні аспекти управління бізнес-процесами туристичних підприємств в сучасних умовах. Визначено управління бізнес-процесами туристичного підприємства як управлінський вплив на процес створення туристичних пропозицій за допомогою застосування різноманітних методів та заходів, які забезпечують ефективну та раціональну роботу бізнес-процесів з метою повного задоволення попиту на туристичні послуги. Розглянуто концепцію удосконалення управління бізнес-процесами туристичного підприємства, що базується на чотирьох підходах, які визначають методику та напрями оптимізації бізнес-процесів. Встановлено, що розуміння особливостей функціонування підприємств туристичної сфери сприяє удосконаленню управління бізнес-процесами, що підвищує їх ефективність та конкурентоспроможність на ринку
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40701
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zayika_INDUSTRIYA HOSTYNNOSTI_23_50-55.pdf718.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.