Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4036
Назва: Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК
Інші назви: Подход к развитию рыночного потенциала предприятий АПК
Approach to development of market potential of AІС enterprises
Автори: Родіонов, О. В.
Родіонова, О. Ю.
Мірошниченко, П. І.
Ключові слова: підприємство;розвиток;потенціал;ринок;екологічний менеджмент;маркетинг;предприятие;развитие;потенциал;рынок;экологический менеджмент;маркетинг;enterprise;development;potential;market;ecological management;marketing
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Родіонов О. В., Родіонова О. Ю., Мірошниченко П. І. Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 1. С. 25-28.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Короткий огляд (реферат): В статті наведений підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств. Визначена мета та цільова спрямованість розвитку ринкового потенціалу. Наведені маркетингові та природоохоронні аспекти розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Встановлені елементи розвитку ринкового потенціалу підприємств. Серед складових ринкового потенціалу, в сучасних умовах, доцільним є відокремлення екологічної складової. Підприємства повинні враховувати екологічні вимоги на всіх стадіях життєвого циклу товару виробничих підприємств. Важливо не тільки враховувати інформування потенційних споживачів про вироби й послуги, але також зрозуміти вимоги ефективного трактування інформації про споживачів, вироби, послугу, ринки й конкурентів. Сучасний маркетинговий потенціал має відображати потребу споживача, суспільства, інвестора. Впровадження у практику діяльності підприємств технологій екологічного маркетингу сприятиме розвитку підприємства та його стійкому існуванню.
В статье приведен подход к развитию рыночного потенциала предприятий. Определенная цель и целевая направленность развития рыночного потенциала. Приведенные маркетинговые и природоохранные аспекты развития рыночного потенциала предприятий АПК. Установлены элементы развития рыночного потенциала предприятий. Среди составляющих рыночного потенциала, в современных условиях, целесообразным является выделение экологической составляющей. Предприятия должны учитывать экологические требования на всех стадиях жизненного цикла товара производственных предприятий. Важно не только учитывать информирование потенциальных потребителей об изделиях и услугах, но также и понять требования эффективной трактовки информации о потребителях, изделиях, услугах, рынках и конкурентах. Современный маркетинговый потенциал должен отражать запросы потребителя, общества, инвестора. Внедрение в практику деятельности предприятий технологий экологического маркетинга будет способствовать развитию предприятия и его стабильному существованию.
In the article the approach to development of market potential of enterprises is resulted. Certain goal and having a special purpose orientation of development of market potential. Resulted aspects of development of market potential of enterprises of AІС marketing and nature protection. The elements of development of market potential of enterprises are set. Among the components of market potential, in modern conditions, it is appropriate to allocate the environmental component. Businesses must consider environmental requirements at all stages of the product life cycle of production enterprises. It is important to consider not only inform potential customers about products and services, but also to understand the requirements of effective interpretation of information about consumers, products, services, markets and competitors. Modern marketing potential should reflect the need of the consumer, society and the investor. Introduction in practice of activity of the enterprises of technology environmental marketing will contribute to the development of the enterprise and its sustainable existence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4036
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf374.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.