Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРодіонов, О. В.-
dc.contributor.authorРодіонова, О. Ю.-
dc.contributor.authorМірошниченко, П. І.-
dc.date.accessioned2022-08-01T09:45:23Z-
dc.date.available2022-08-01T09:45:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРодіонов О. В., Родіонова О. Ю., Мірошниченко П. І. Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 1. С. 25-28.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4036-
dc.description.abstractВ статті наведений підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств. Визначена мета та цільова спрямованість розвитку ринкового потенціалу. Наведені маркетингові та природоохоронні аспекти розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Встановлені елементи розвитку ринкового потенціалу підприємств. Серед складових ринкового потенціалу, в сучасних умовах, доцільним є відокремлення екологічної складової. Підприємства повинні враховувати екологічні вимоги на всіх стадіях життєвого циклу товару виробничих підприємств. Важливо не тільки враховувати інформування потенційних споживачів про вироби й послуги, але також зрозуміти вимоги ефективного трактування інформації про споживачів, вироби, послугу, ринки й конкурентів. Сучасний маркетинговий потенціал має відображати потребу споживача, суспільства, інвестора. Впровадження у практику діяльності підприємств технологій екологічного маркетингу сприятиме розвитку підприємства та його стійкому існуванню.uk_UA
dc.description.abstractВ статье приведен подход к развитию рыночного потенциала предприятий. Определенная цель и целевая направленность развития рыночного потенциала. Приведенные маркетинговые и природоохранные аспекты развития рыночного потенциала предприятий АПК. Установлены элементы развития рыночного потенциала предприятий. Среди составляющих рыночного потенциала, в современных условиях, целесообразным является выделение экологической составляющей. Предприятия должны учитывать экологические требования на всех стадиях жизненного цикла товара производственных предприятий. Важно не только учитывать информирование потенциальных потребителей об изделиях и услугах, но также и понять требования эффективной трактовки информации о потребителях, изделиях, услугах, рынках и конкурентах. Современный маркетинговый потенциал должен отражать запросы потребителя, общества, инвестора. Внедрение в практику деятельности предприятий технологий экологического маркетинга будет способствовать развитию предприятия и его стабильному существованию.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the approach to development of market potential of enterprises is resulted. Certain goal and having a special purpose orientation of development of market potential. Resulted aspects of development of market potential of enterprises of AІС marketing and nature protection. The elements of development of market potential of enterprises are set. Among the components of market potential, in modern conditions, it is appropriate to allocate the environmental component. Businesses must consider environmental requirements at all stages of the product life cycle of production enterprises. It is important to consider not only inform potential customers about products and services, but also to understand the requirements of effective interpretation of information about consumers, products, services, markets and competitors. Modern marketing potential should reflect the need of the consumer, society and the investor. Introduction in practice of activity of the enterprises of technology environmental marketing will contribute to the development of the enterprise and its sustainable existence.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectекологічний менеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectэкологический менеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectecological managementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleПідхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПКuk_UA
dc.title.alternativeПодход к развитию рыночного потенциала предприятий АПКuk_UA
dc.title.alternativeApproach to development of market potential of AІС enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf374.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.