Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40319
Название: Формування асортиментної політики торговельного підприємства на підставі вивчення відгуків споживачів
Авторы: Рябов, Артем Олександрович
Научный руководитель: Тарасов, І. Ю.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: ринок;торговельні мережі;маркетинг;дослідження;асортимент;споживач
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Рябов А. О. Формування асортиментної політики торговельного підприємства на підставі вивчення відгуків споживачів: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов; Харків: ДБТУ, 2023. 45 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає у необхідності маркетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ розвитку маркетингової складової в діяльності роздрібних торговельних підприємств та їх асортиментній політиці Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є наукове обґрунтування і розробка маркетингових заходів спрямованих на розробку ефективної асортиментної політики з метою формування стійкого контингенту постійних клієнтів з урахуванням чинників зовнішнього впливу та реалій, що склалися на ринку. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1) Обґрунтовано особливості роздрібної торгівлі як зв’язуючого елементу між виробництвом та споживачами. 2) Надано сутнісну характеристику асортиментної політики роздрібного торговельного підприємства. 3) Розкрито маркетингові засоби впливу на лояльність споживачів. 4) Надано стислу маркетингову характеристику торговельної мережі «Чудо-маркет». 5) Здійснено порівняльний аналіз торговельних мереж м. Харкова, з точки зору сприйняття їх споживачами. 6) Розроблено рекомендації з удосконалення асортиментної політики для роздрібного торговельного підприємства мережі «Чудо-маркет» розташованого за адресою пр. Героїв Сталінграда, 12. Об’єктом дипломної роботи є Торговельна мережа «Чудо-маркет» та підприємство розташоване за адресою пр. Героїв Сталінграда, 12. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та методичних засад забезпечення розробки ефективної асортиментної політики торговельного підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію з розробки асортиментної політики роздрібного торговельного підприємства з урахуванням відгуків споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40319
Использованная литература: 1. Господарський кодекс України // Відомості верховної Ради. - 2003. - №18-22. 2. Про власність: Закон України // Голос України. – 1991. – 7 лютого. 3. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України // Голос України. – 1996. – 2 червня. 4. Закон Украины: «О защите прав потребителя» от 12. 05. 1991 г. № 1023-XII (Изменен согласно Закону от 15.12.93. № 3682-XII. С изменениями и дополнениями, внесенными Законами Украины от 15.12.93. № 3682-XII, 2.03.95. №82/95-ВР, 20.06.95. №230/95-ВР, 18.06.97. №365/97-ВР.). //Налоги и бухгалтерский учет. /Спецвыпуск. № 7 (55). 8.04.2002. 5. Батирєв М., Лазарєв М. Озброєння відділів продажів. Системний підхід. Харків: Фабула, 2021. 288 с. 6. Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Київ: Знання, 2010. 332 с. 7. Божкова В.В., Мельник І.М. Реклама та стимулювання збуту. К.: ЦНЛ, 2017. 200 с. 8. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 9. Буднікевич, І.М. Маркетинг у галузях та сферах діяльності. Київ: ЦУЛ, 2013. 536 с. 10. Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с. 11. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг. Харків: Фабула, 2020. 240 с. 12. Горбаченко С.А., Карпов В.А., Шевченко-Перепьолкіна Р.І. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 13. Державна служба статистики. URL: http://www.ukrstat.gov.ua 14. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі. Навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків: НТУ «ХПІ», 2019. 106 с. 15. Кавун-Мошковська О.О. Торговельні мережі. Київ: КНТЕУ, 2021. 488 с. 16. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 17. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 18. Коваленко, В.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Новий світ-2000, 2012. 266 с. 19. Ковальська Л.Л., Кривов’язюк І.В. Підприємництво і торгівля: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. 620 с. 20. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. Київ: ЦУЛ, 2019. 200 с. 21. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Київ: ЦНЛ, 2017. 320 с. 22. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 23. Манн І. Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів. К.: Моноліт, 2018. 320 с. 24. Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.]; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 25. Маркус С. Магазин моєї мрії. Київ: Фабула, 2019. 352 с. 26. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. Київ: ЦУЛ, 2013. 352 с. 27. Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика. К.: ЦНЛ, 2017. 240 с. 28. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2020, 89 с. 29. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження: підручник. Київ : КНТЕУ, 2015. 436 с. 30. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків: Віват, 2021. 416 с. 31. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посіб. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. Харків: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с. 32. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник / під заг. ред. д.е.н., проф. Л.Л. Ковальської та проф. І.В. Кривов’язюка. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. 620 с. 33. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. 34. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження. Київ: ЦУЛ, 2014. 342 с. 35. Проскурніна Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Науковий вісник Ужгородського національного університету, Випуск 22, частина 2, 2018. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/25362/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9D.%20%D0%92..pdf 36. Прядко О. М., Тарасов І. Ю., Декадіна В. В., Ярошенко А. Лояльність спо-живачів торговельного підприємства в умовах високого рівня конкуренції / The 5 th International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (January 27-29, 2021) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2021. р. 922 – 927. URL: http://eprints.library.odeku.edu.ua/id/eprint/9986/1/WORLD-SCIENCE-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-27-29.01.21.pdf 37. Роздрібна торгівля продовольчими товарами. Основні нормативні документи. Київ: Нотіс, 2021. 50 с. 38. Роулз Деніел. Цифовий брендинг. Харків: Фабула, 2020. 256 с. 39. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. Харків: Фабула, 2019. 324 с. 40. Рябов А.О. Підтримка конкурентоспроможності підприємства на підставі зміни споживчих очікувань / Стратегічний розвиток України: генерування, імплементація, реалізація [електронний ресурс]: тези доповідей Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 14 квітня 2023 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 171 – 173. – Електронні текстові дані. – URL: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/ 41. Савицька Н.Л. Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія. Харків: Форт. 2012. 352 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1/%d0%a1%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_2012.pdf 42. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 43. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ: Наш Формат, 2019. 152 с. 44. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 45. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 46. Філановський О. Головна маркетингова книга від Олексія Філа-новського. Київ: Фабула, 2018. 304 с. 47. Череп О.Г. Маркетинг: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 728 с. 48. Чудо. Офіційний сайт. URL: https://chudo-market.ua/ 49. Яннаріно Ентоні. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод. Київ: Наш Формат, 2020. 192 с. 50. Яцюк Д.В. Реклама в Інтернеті: навч. пос. К.: КНТЕУ, 2018. 296 с.
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_075_19b_Ryabov.pdf
  Restricted Access
1.32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.