Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40311
Назва: Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Пащенко, Сергій Станіславович
Науковий керівник : Чміль, Г. Л.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: асортимент;товарний асортимент;асортиментна політика;спортивні товари;бренд;опитування
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пащенко С. С. Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 49 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи У всьому світі на ринку спортивних товарів існують безліч конкуруючих між собою компаній. Попит за товар змінюється залежно від погоди, моди та пропаганди здорового способу життя. Одним із найважливіших показників, за допомогою якого компаніям вдається маневрувати на ринку, є асортимент. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний в асортиментній політиці, має методи її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Ретельно продумана та розроблена асортиментна політика є для будь-якої організації основою його високої конкурентоспроможності, рентабельності, індивідуальності, що також визначає успіх підприємства на ринку. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка практичних рекомендацій щодо асортиментної політики компанії Athletics. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - узагальнено та проаналізовано теоретичні основи щодо визначення понять «асортимент», «товарний асортимент», «торговий асортимент»; розглянуто специфіку, принципи та систематизовано погляди щодо підходів формування товарного асортименту; - виділено особливості формування та реалізації асортиментної політики підприємств; - проведено моніторинг світового ринку спортивних товарів; - проаналізовано маркетингову діяльність та асортиментну політику компанії Athletics; проведено опитування потенційних споживачів спортивних товарів з використанням онлайн-опитування на платформі Google Forms; - розроблено рекомендації щодо вдосконалення асортиментної політики компанії Athletics. Об'єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність компанії Athletics. Предмет дослідження – є асортиментна політика кампанії Athletics. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів: Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію удосконалення методичних підходів до формування асортиментної політики, які дозволять підвищити якість, покращити обґрунтованість управлінських рішень та можуть використовуватись у практичній діяльності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40311
Використані джерела: 1. Chmil H. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty Of Marketing: XVІ International scientific and practical conference for students and youngscientists, Dnipro, 10 December 2020. Dnipro : National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020. Р. 40–41. 2. Chmil H. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: materials of the monthly International scientific and practical conference, Tallinn, 24-26 February 2021. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. Рp. 8-9. 3. Savytska N., Babenko V., Chmil Н., Priadko О., Bubenets І. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 2023. Vol. 15. Is. 1. P. 124–134. DOI: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 4. Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник / Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицький В.М. та ін. // за ред. В. В. Апопія. – [3-тє вид. ]. – К.: центр учбової літератури, 2009. – 632 с. 5. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O. Applied research of digital readiness of retails. WSEAS Transations on Environment and Development. 2022. Vol. 18. P. 798–809. DOI: 10.37394/232015.2022.18.75 6. Бозуленко О.Я. Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності / О.Я. Бозуленко // Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — Вип. 4. — С. 294—297. 7. Єфімова Є.О. Актуальність асортиментної політики у сучасному управлінні підприємством роздрібної торгівлі / Є.О. Єфімова // Міжнародний електронний науковий журнал "Траєкторії науки". — 2017. — № 7 (12). — С. 301—304. 8. Овсак О.П., Назаренко О.П., Зелінський В.В. Особливості формування асортиментної політики виробничого підприємства / О.П. Овсак, О.П. Назаренко, В.В. Зелінський // Інфраструктура ринку. — 2019. — Вип. 34. — С. 149—153. 9. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики: монографія /Л.О. Попова, Г.А. Синицина; Харківський державний ун-т харч. та торгівлі. — Х., 2014. С. 5—16. 10. Пилипчук В.П. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник / В. П. Пилипчук. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 264 с. 11. Колер Ф., Келлер Л.К. Маркетинг менеджмент / https://portal.iapm.edu.ua/portal/media/books/d0e145e2b4f9422b95776a7c01f2e190.pdf 12. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: навч.посіб. / Олена Миколаївна Шканова. – [2-ге вид., стереотип]. – К.: МАУП, 2003. – 160 с. 13. Кузнєцов П. В. Маркетингове управління асортиментом продукції підприємства в умовах інформаційної економіки / П. В. Кузнєцов // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2015. – № 49. – С. 198-204. 14. Чижик С. М. Сучасні методи управління товарним асортиментом та складськими запасами в торговельній мережі [Електронний ресурс] / С. М. Чижик // Конференції ВНТУ електронні наукові видання, XLV Науковотехнічна конференція факультету менеджменту (2016). – Режим доступу: URL: http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1351 15. Притиченко Т. І. Практичні аспекти розробки структури товарного портфеля підприємства / Т. І. Притиченко, І. С. Лях // Бізнес Інформ. – 2015. –№10. – C. 256-265. 16. Карпенко Н.В. Маркетинг: Навч.посіб. / Наталія Володимирівна Карпенко.– Харків: Студцентр, 2004. – 208 с. 17. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 18. Бубенець І.Г., Артеменко В.С., Козуб В.О. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2016. Вип. 2 (24). С. 107–120. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4455/1/9%20%28107-120%29.pdf 19. Гросул В.О., Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес-Інформ. 2017. № 1. С. 347–352. 20. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210–214. 21. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 22. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 23. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 24. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної політики / Бізнес-Навігатор №3 (32), 2013р. – С.200-204 URL: http://business-navigator.ks.ua/journals/2013/32_2013/32_2013.pdf#page=200 25. Савицька Н.Л. Прядко О.М. Управління попитом : навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 26. Савицька Н.Л., Жегус О.В., Махиня Є.В. Бенчмаркінг як інформаційна складова товарної інноваційної політики. Ефективна економіка. 2017. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_1_5 27. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С. 306–310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 28. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу: навч.-метод. посіб. Харків : ХДУХТ, 2018. 116 с. 29. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 30. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 31. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 32. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека. 2022. Вип. 1(01). С. 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18 33. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л., Джгуташвілі Н.М. Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі : монографія. Харків : Видавець Іванченко І. С. 2021. 209 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/905/1/Monografiya%20Savicka%20N.L.%2c%20Chmil%20G.L.%2c%20Dzhgutashvili%20N.M..pdf 34. Чміль Г.Л. Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2018. Т. 29 (68). № 4. С. 117–122. 35. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/15071/1/Mono_2021_Chmil.pdf 36. Чміль Г.Л., Верзілова Г.Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 10. С. 178–182. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.27 37. Глобальний ринок спортивних товарів зросте на 25% до 2025 року / URL: https://trademaster.ua/zarubezh/29140 38. Що вдягнути в зал: ТОП-10 брендів спортивного одягу / URL: https://maha-fit.in.ua/chto-nadet-v-zal/ 39. Athletics — мережа магазинів спортивних товарів / URL: https://athletics.kiev.ua/?gclid=CjwKCAjw4ZWkBhA4EiwAVJXwqSlQqUuwyrXSSrXzLzPa9onSSy0KUyxEU8sDeTwr8AT9Zoe7Iib99RoCiysQAvD_BwE 40. Chong J.-K., Ho T.-H., Tang S. A modeling framework for category assortment planning // Working paper. – 2001. – P. 1-29. 41. Филевич Л. Г., Попова Л. О., Прядко О. М., Мітяєва Т. Л., Прибилович Л. А. Комерційна діяльність: навчальний посібник з дисципліни «Комерційна діяльність». Харків: ХДУХТ, 2014. 225 с 42. Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG / Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 1 (81). С. 84–92. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/31530/1/Priadko_Chmil_Olinichenko_Branding_2023.pdf 43. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства/ Науковий погляд: економіка та управління. 2022. № 3 (79). С. 103–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2022-79-15 44. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Прядко О.М. Брендинг. Конспект лекцій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 075 Маркетинг, 076 Підприємство, торгівля та біржова діяльність. Харків : ХДУХТ, 2019. 70 с 45. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419-424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Pashchenko.pdf
  Restricted Access
1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.