Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40025
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства
Автори: Ясінко, Марія Вікторівна
Науковий керівник : Чміль, Г. Л.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: маркетинг;онлайн-опитування;SWOT-аналіз;матриця
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ясінко М. В. Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 49 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи У сучасному діловому світі, побудованому на принципах ринкової економіки, відбуваються суттєві зміни. Після переходу української економіки до ринк ови х у мов господарювання все більшої актуальності для підприємств на бу ває реалізація послуг, що відбувається л ише шляхом максимальної орієнтації на задово лення вимог та потреб клієнтів. Для реалізації нових завдань на підприємствах створюються служби марке тин гу. Відповідно, правильна організац ія марк е тингової діяльності ви зн ачається її успіхом на ринку. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка та обґрунтування теоретичних положень та практичних р екомендаці й що до вдоскона лення ма ркетингової діяльності компанії та оцінк а ефективності запропонованих заходів. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства - вивчено інструменти діяльнос ті складо вої маркетингової д іял ьно сті підприємс тва - нада но маркетингов у характеристику підприєм ства та проаналіз овані показники його діяльності - проведено онлайн о питування та за йо го резул ьтатами побудовано матрицю SWOT аналіз щодо оцінк и маркетингових можливост ей підприємств а - р о зроб лено рекомендації щодо удосконалення ма ркетингової діяльност і ка мпанії « Автомагазин Тюнинг Карс » Об'єктом кваліфі кацій н о ї ро боти є маркетингова діяльність « Автомагазин Тюнинг Карс » на р инку надання послуг з обслуговування автомобілів. Предме т досл ідж енн я є теоретичні і практичні засади управління маркетинговою д іяльністю підприємст ва. Т еоретичне та практичне значення одержаних результатів: Результати кв ал іфікаційної роботи довед ено д о рівня методи чних уза гальне нь і прикладного інструментарію удо с к о н а ле н ня ма ркетингової діяльності ка мпанії « Автомагазин Тюнинг Карс »
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40025
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Yasinko.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.