Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40019
Назва: Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду торговельного підприємства
Інші назви: Social media marketing as a tool to promote the brand of a retailer
Автори: Глазенко, Юлія Вячеславівна
Науковий керівник : Чміль, Г. Л.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: соціальні мережі;бренд;просування;маркетингові інструменти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Глазенко Ю. В. Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду торговельного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 65 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Соціальні мережі стали невід'ємною частиною життя багатьох людей і впливають на їх купівельні звички та спосіб спілкування з брендами. Отже, використання соціальних мереж для просування бренду торговельного підприємства є стратегічно важливим. Кількість користувачів соціальних мереж постійно зростає, і ці платформи стають все більш впливовими каналами комунікації з цільовою аудиторією. Використання соціальних мереж для просування бренду є ефективним способом залучення уваги і взаємодії з потенційними клієнтами. Враховуючи ці фактори, дослідження та аналіз маркетингу в соціальних мережах, як інструменту просування бренду торговельного підприємства, є важливим для практичної діяльності бізнесу. Розуміння та використання ефективних стратегій та інструментів соціальних мереж допоможе підприємствам залучати і утримувати клієнтів, підвищувати свою конкурентоспроможність і досягати бажаних маркетингових цілей. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження і розкриття потенціалу маркетингу в соціальних мережах для просування бренду торговельного підприємства та розробка рекомендацій щодо ефективного використання цього інструменту. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - розкрити сутність і розглянути основні напрями просування брендів у соціальних мережах; - дати характеристику основним SMM-інструментам просування брендів; - зробити маркетинговий аналіз діяльності компанії; - ознайомитись з практикою використання рекламних інструментів соціальних мереж компанії для просування бренду; - зробити пропозиції щодо просування бренду торговельного підприємства у соціальних мережах. Об’єктом дипломної роботи є процес використання маркетингу в соціальних мережах для просування бренду торговельного підприємства. Предметом дослідження є маркетинг у соціальних мережах з метою просування бренду компанії. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію використання соціальних мереж для просування бренду торговельного підприємства на ринку та розробці пропозицій з підвищення його ефективності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40019
Використані джерела: 1. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 2. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 3. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Current trends in branding development. The II International Science Conference on Science and practical Technologies, January 26 – 29, 2021, Luxembourg, Luxembourg. 557 p. 4. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Creating a brand as the initial stage of branding. The IV International Science Conference «Prospects and achievements in applied and basic sciences», February 9 – 12, 2021, Budapest, Hungary. 706 p. 5. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 6. O. Fiier, O. Arefieva, I. Miahkykh, N. Babko, S. Kuskova, O. Khloponina-Gnatenko. Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance. Global journal of Environmental Sciens and management, 2019. РР. 51-60. 7. Mandych O., Mykytas A., Babko N. Communication as the basis of business and marketing activities. The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2–5, 2021, Lisbon, Portugal. 390 p. 8. Pakhucha, E., Babko, N., Bilousko, T., Bilousko, R., Vynohradenko, S., & Azizov, O. Strategic Analysis of Export Activities of Enterprises to Ensure Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development. 2021, 10(4), 251-270. 9. Pakhucha E., Sievidova I., Romaniuk I., Bilousko T., Tkachenko S., Diadin A., Babko N. Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework. European Journal of Sustainable Development, 12(1), 2023. С. 180-198. 10. Бабко Н.М. Digital-технології в маркетингових комунікаціях. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здоб. вищ. осв. та мол. наук., 17 листопада 2022 р.: Рівне: РДГУ, 2022. С. 91-95. 11. Бабко Н.М. Event маркетинг як складова системи інтегрованих маркетингових комунікацій. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 10 листопада 2022 р. Харків: Держ. біотехнологічний ун-т, 2022. С. 40-42. 12. Бабко Н.М. Взаємозалежність цифровізації і поведінки споживачів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матер. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 2022. С. 14-16. 13. Бабко Н.М. Життєвий цикл бренду. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матер. ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 28 жовтня 2022 р. Харків: Держ. біотехнологічний ун-т, 2022. С. 172-175. 14. Бабко Н.М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції. Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: матер. І Всеукр. наук.-практ. конф. Дрогобич: ПП ПОСВІТ, 2022. С. 69-72. 15. Бабко Н.М. Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р. Харків: Держ. біотехнологічний ун-т, 2022. С. 292-293. 16. Бабко Н.М. Роль і значення бренд-айдентики у формуванні стратегії бренду. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків : Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 88-89. 17. Бабко Н.М. Роль і значення ділової репутації для сучасної організації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матер. VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 червня 2022 р. Харків: ДБТУ, 2022. С. 387-389. 18. Бабко Н.М. Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 08 груд. 2022 р. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2022. С. 213-214. 19. Бабко Н.М. Управління брендом. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 22 жовтня 2021 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2021. 379 с. С. 292-293. 20. Бабко Н.М. Цифровізація брендингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. 262 с. С. 107-111. 21. Бабко Н.М., Архіпенко О.М. Формування бренду компанії на ринку: стратегії та практичні поради. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матер. ХІХ-го Міжнародного форуму молоді. Харків: ДБТУ. 2023. 352 с. С. 322 22. Бабко Н.М. Умови формування маркетингової стійкості діяльності підприємств. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: матер. II Міжнар. наук-практ. інт.-конф. Київ : КНЕУ, 2022. С. 154-155. 23. Бабко Н.М. Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Романюк І.А Поведінка споживача: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 165 с. 24. Балик У.О., Колісник М.В. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». №4 (1). 2020. С. 125-134. 25. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. ISSN 2415-8453. 26. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Международный электронный научный журнал «Путь науки». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/chinniki-rozvitku-marketingovogo-potentsialu-torgovelnogo-pidpriemstva/viewer 27. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 28. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 29. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 30. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 31. Гринько А.О. Атрибути бренду як складова процесу брендингу. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ/ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків : ХНТУСГ, 2020. 333 с. С. 65-68. 32. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 33. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 34. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 35. Іванов Є. Сучасні тенденції брендингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 90-91. 36. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. 37. Квятко Т.М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. Вісник Сумського аграрного університету, 2013. Вип. 5. С. 126-129. 38. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 39. Кислюк Л. В. Соціальний медіа-маркетинг у діяльності аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка 24, Вип. 1, 2019. С. 65-69. 40. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. 41. Квятко Т.М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. Вісник Сумського аграрного університету, 2013. Вип. 5. С. 126-129. 42. Квятко Т.М. Методологічне значення сучасних теорій конкуренції для економічних досліджень. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 1. С.56-64. 43. Козлов А.А., Щербак В.Г. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу. Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Студентські підприємницькі ініціативи»: матеріали V всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Київ, 3 груд. 2020 р.). Київ, 2020. С. 67—73. 44. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/science/scientific-publications/2-42-2020 45. Корчинська О.О. Соціальні медіа як особливий інструмент адміністративної діяльності організації. The 12 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects”(August 21-23, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 308 p. 46. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 193 47. Кривенко А.Г. Роль соціального медіа-маркетингу у маркетинговій діяльності підприємства. Матеріали IX Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти, 2021. С. 151. 48. Кравець В.І. Напрями ринкових трансформацій місцевих мереж продуктового ритейлу в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. Херсон, 2017. № 24/2. С. 16—19. 49. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі просування продукту підприємства. The 5 th International scientific and practical conference―Actual trends of modern scientific research‖ (November 8-10, 2020) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2020. 577 p. 50. Лісун Я.В. Креативні технології та соціальні медіа. Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій. Київський національний університет технологій та дизайну, 2022. 51. Макарова М.В. Методи цифрового маркетингу в соціальних медіа. Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки» 3 (94), 2020. 52. Мандич О.В., Бабко Н.М., Лишенко М.О., Харчевнікова Л.С. Цифрова трансформація та новітні комунікації як платформа для стійкого розвитку бізнесу. Modeling the development of the economic systems. 2022, №4. С. 15-19. 53. Махонін Р.О. Оцінка потреб споживачів як етап розробки маркетингової стратегії компанії. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матер. ХІХ-го Міжнародного форуму молоді. Харків: ДБТУ. 2023. 352 с. С. 320 54. Мосьпан О.М. Особливості маркетингу в соціальних мережах. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 4-5 лютого 2021 р. Дніпро, 2021. Т. 2. 479 с. 55. Носкова К.Є. Інструменти цифрового брендингу. ХVІІ-й Міжнародний форум молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ххi сторіччі". Збірка матеріалів форуму. Харків: ХНТУСГ. 2021. 460 с. 56. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 57. Пашко О.В., Гончаренко І.М. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. Київський національний університет технологій та дизайну, 2020. 58. Побережець В., Чуніхіна Т. Напрями забезпечення ефективності маркетингу підприємства у соціальних мережах. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.). Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 516 с. ISBN 978-966-918-077-3. 59. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 60. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 61. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 62. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 63. Свергун М. SMM-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», 2020. С. 44-45. 64. Сєвідова І.О. Бабко Н.М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 191-192. 65. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 66. Сметанюк О.А., Причепа І.В., Мосійчук В.В. Social media marketing (SMM) в Україні: особливості та перспективи розвитку. Ефективна економіка. № 6., 2020. 67. Сохацька О., Сідхарх С. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти. Журнал європейської економіки №18 (2). 2019. С. 228-241. 68. Тимчур Г.М. Стратегія брендингу: ключові елементи успіху. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матер. ХІХ-го Міжнародного форуму молоді. Харків: ДБТУ. 2023. 352 с. С. 323 69. Тохтамиш Т.О. Ефективна комунікація як запорука створення успішного бренду. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 208-210. 70. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 3.0: від продуктів до споживачів і далі - до людської душі. URL: https://www.rulit.me/books/marketing-3-0-ot-produktov-kpotrebitelyam-i-dalee-k-chelovecheskoj-dushe-read-237966-1.htm 71. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 4.0: розворот від традиційного до цифрового. URL: http://loveread.ec/view_global.php?id=83655 72. Фоллс Д., Деккерс Е.. Маркетинг в соціальних медіа. Просто про головне. URL: https://bookzone.com.ua/books/37223-marketing-v-sotsialnykh-media-prosto-o-glavnom/ 73. Чекаділов Е.І. Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 91-93. 74. Асоціація рітейлерів України. URL: https://rau.ua/aboutus/ 75. Держстат України. URL: https://www.ukr-stat.gov.ua/ 76. Динаміка розвитку ТОП-10 продуктових мереж України. Офіційний сайт Retailers. URL: https://retailers.ua/uk/news/menedjment/11306-dinamika-razvitiya-top-10-produktovyih-setey-ukrainyi-za-poslednie-13-let 77. Офіційний сайт Сільпо. URL: https://cutt.ly/qwtnCfil 78. Офіційна сторінка Сільпо в Instagram. URL: https://www.instagram.com/silpoua/ 79. ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» Звіт про управління за 2021 рік https://content.silpo.ua/uploads/2022/10/06/633e8b138437a.pdf 80. ТОП-21 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes. Асоціа-ція ритейлерів України. URL: https://rau.ua/novyni/top-21-torgovih-merezh-forbes/
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Glazenko.pdf
  Restricted Access
3.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.