Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40011
Название: Формування бренду компанії на ринку
Другие названия: Building the company's brand in the market
Авторы: Архіпенко, Оксана Миколаївна
Научный руководитель: Бабко, Н. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: бренд,;формування бренду;унікальна торговельна пропозиція;цільова аудиторія;стратегія бренду
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Архіпенко О. М. Формування бренду компанії на ринку: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Н. М. Бабко; Харків: ДБТУ, 2023. 54 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Сучасний глобальний ринок характеризується швидким розвитком і жорсткою конкуренцією. Одним з визначних аспектів сучасного ринку є поява великої кількості подібних товарів. Тому стає надзвичайно важливим розробити ефективний механізм, що дозволяє привернути увагу споживача та виділити товар серед конкурентів зі схожими характеристиками. У цьому контексті бренд грає вирішальну роль. Завдяки наявності багатооднотипних товарів, бренд стає ключовим інструментом для привертання уваги споживачів. Вдалий бренд дозволяє створити унікальну ідентичність, залучити цільову аудиторію, побудувати довіру та підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку. Для досягнення успіху в формуванні бренду необхідно розробити чітку стратегію, спілкуватися з аудиторією, керувати репутацією, інноваційно працювати, підтримувати консистентність та систематично аналізувати результати. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження теоретико-методичних аспектів формування бренду компанії і його практична апробація на ринку України. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - визначити сутність та сучасні тенденції формування бренду; - дослідити особливості управління брендом; - зробити загальну характеристику компанії; - провести маркетинговий аналіз діяльності компанії; - зробити пропозиції щодо формування бренду компанії. Об’єктом дипломної роботи є процес формування бренду компанії на ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування бренду компанії. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію формування бренду компанії на ринку та розробці комплексу рекомендацій з підвищення ефективності управління брендом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40011
Использованная литература: 1. Aaker. D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. The Free Press New Your London Toronto Sydney. 2009. 299 p. 2. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 3. AIBI Bread Market Report 2013. Association internationale de la boulangerie industrielle. 2015. URL: http://www.aibi.eu/wp-content/uploads/draftAIBI-Bread-Market-report-2013.pdf 4. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 5. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Current trends in branding development. The II International Science Conference on Science and practical Technologies, January 26 – 29, 2021, Luxembourg, Luxembourg. 557 p. 6. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Creating a brand as the initial stage of branding. The IV International Science Conference «Prospects and achievements in applied and basic sciences», February 9 – 12, 2021, Budapest, Hungary. 706 p. 7. Gonchar V., Gorokhova T., Ponomarenko А. Segmentation and positioning in the marketing practice of the company. Journal of Modern Economic Research. 2019. Vol. 1, No 1. P. 39–53. URL: https://www.denakyrpublishing.science/index.php/jmer/article/view/5 8. Goods, Baked Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://www.technavio.com/report/bakery-market-industry-analysis 9. Harbar Z., Selezneva O., Litvinov O., Kaptalan S., Gonchar V. Strategic marketing management of innovative activities in ensuring enterprise economic security. Revista electrónica de investigación en ciencias económicas. 2020. Vol. 8, No 15. Р. 298–185
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_075_19b_Arkhipenko.pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.