Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40011
Title: Формування бренду компанії на ринку
Other Titles: Building the company's brand in the market
Authors: Архіпенко, Оксана Миколаївна
metadata.dc.contributor.advisor: Бабко, Н. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: бренд,;формування бренду;унікальна торговельна пропозиція;цільова аудиторія;стратегія бренду
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Архіпенко О. М. Формування бренду компанії на ринку: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Н. М. Бабко; Харків: ДБТУ, 2023. 54 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Сучасний глобальний ринок характеризується швидким розвитком і жорсткою конкуренцією. Одним з визначних аспектів сучасного ринку є поява великої кількості подібних товарів. Тому стає надзвичайно важливим розробити ефективний механізм, що дозволяє привернути увагу споживача та виділити товар серед конкурентів зі схожими характеристиками. У цьому контексті бренд грає вирішальну роль. Завдяки наявності багатооднотипних товарів, бренд стає ключовим інструментом для привертання уваги споживачів. Вдалий бренд дозволяє створити унікальну ідентичність, залучити цільову аудиторію, побудувати довіру та підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку. Для досягнення успіху в формуванні бренду необхідно розробити чітку стратегію, спілкуватися з аудиторією, керувати репутацією, інноваційно працювати, підтримувати консистентність та систематично аналізувати результати. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження теоретико-методичних аспектів формування бренду компанії і його практична апробація на ринку України. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - визначити сутність та сучасні тенденції формування бренду; - дослідити особливості управління брендом; - зробити загальну характеристику компанії; - провести маркетинговий аналіз діяльності компанії; - зробити пропозиції щодо формування бренду компанії. Об’єктом дипломної роботи є процес формування бренду компанії на ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування бренду компанії. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію формування бренду компанії на ринку та розробці комплексу рекомендацій з підвищення ефективності управління брендом.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40011
metadata.dcterms.references: 1. Aaker. D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. The Free Press New Your London Toronto Sydney. 2009. 299 p. 2. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 3. AIBI Bread Market Report 2013. Association internationale de la boulangerie industrielle. 2015. URL: http://www.aibi.eu/wp-content/uploads/draftAIBI-Bread-Market-report-2013.pdf 4. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 5. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Current trends in branding development. The II International Science Conference on Science and practical Technologies, January 26 – 29, 2021, Luxembourg, Luxembourg. 557 p. 6. Babko N., Mandych O., Mykytas A. Creating a brand as the initial stage of branding. The IV International Science Conference «Prospects and achievements in applied and basic sciences», February 9 – 12, 2021, Budapest, Hungary. 706 p. 7. Gonchar V., Gorokhova T., Ponomarenko А. Segmentation and positioning in the marketing practice of the company. Journal of Modern Economic Research. 2019. Vol. 1, No 1. P. 39–53. URL: https://www.denakyrpublishing.science/index.php/jmer/article/view/5 8. Goods, Baked Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://www.technavio.com/report/bakery-market-industry-analysis 9. Harbar Z., Selezneva O., Litvinov O., Kaptalan S., Gonchar V. Strategic marketing management of innovative activities in ensuring enterprise economic security. Revista electrónica de investigación en ciencias económicas. 2020. Vol. 8, No 15. Р. 298–185
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Arkhipenko.pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.