Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3948
Назва: Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств
Інші назви: Категория «рыночное распределение» в исследованиях управления маркетингово-сбытовой деятельностью аграрных предприятий.
«Market Distribution» – Category in the Study of Marketing and Sales Management Activities of Agrarian Enterprises
Автори: Зайцев, Ю. О.
Ключові слова: ринок;маркетингова діяльність;збутова діяльність;аграрне підприємство;ринковий розподіл продукції;рынок;маркетинговая деятельность;сбытовая деятельность;аграрное предприятие;рыночное распределение продукции;market;marketing activity;sales activity;agricultural enterprise;market allocation of production
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Зайцев Ю.О. Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 50-60
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена систематизації понятійно-категоріального апарату досліджень маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств. Розглянуто взаємозв’язок понять «маркетингова діяльність» та «збутова діяльність» підприємства з категорією «ринковий розподіл продукції». Встановлено, що як складова процесу відтворення, розподіл є ключовою стадією, яка визначає результативність, а отже й тип відтворення. При реалізації стадії розподілу продукції в структурі циклу відтворення приймаються та втілюються рішення, які вже на стадії обміну формують результати економічної діяльності суб’єктів. Доведено доцільність розгляду капіталу в якості об’єкта відтворення, що дозволяє ідентифікувати напрями, шляхи та інструменти забезпечення ефективності протікання всіх стадій відтворювального процесу на мікрорівні.
Статья посвящена систематизации понятийно-категориального аппарата исследований маркетинговой и сбытовой деятельности аграрных предприятий. Рассмотрена взаимосвязь понятий «маркетинговая деятельность» и «сбытовая деятельность» предприятия с категорией «рыночное распределение продукции». Установлено, что как составляющая процесса воспроизводства, распределение является ключевой стадией, которая определяет результативность, а следовательно и тип воспроизводства. При реализации стадии распределения продукции в структуре цикла воспроизводства принимаются и воплощаются решения, которые уже на стадии обмена формируют результаты экономической деятельности субъектов. Доказана целесообразность рассмотрения капитала в качестве объекта воспроизведения, что позволяет идентифицировать направления, пути и средства обеспечения эффективности протекания всех стадий воспроизводственного процесса на микроуровне.
The article is devoted to the systematization of conceptual and categorical apparatus of marketing research and marketing of agricultural enterprises. Intercommunication concepts of «marketing activity» and «sales activity» category of companies with «market product distribution» is considered. Established that as part of the process of reproduction, distribution is a key step that determines the effectiveness, and therefore the type of play. With the implementation stage of product distribution in the structure of the cycle of reproduction are accepted and implemented solutions that at the time of forming the exchange of economic performance. The expediency consideration of capital as the object of reproduction, allowing you to identify trends, ways and tools to ensure the effectiveness of all stages of the flow of the reproduction process at the micro level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3948
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf640.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.