Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3948
Title: Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств
Other Titles: Категория «рыночное распределение» в исследованиях управления маркетингово-сбытовой деятельностью аграрных предприятий.
«Market Distribution» – Category in the Study of Marketing and Sales Management Activities of Agrarian Enterprises
Authors: Зайцев, Ю. О.
Keywords: ринок;маркетингова діяльність;збутова діяльність;аграрне підприємство;ринковий розподіл продукції;рынок;маркетинговая деятельность;сбытовая деятельность;аграрное предприятие;рыночное распределение продукции;market;marketing activity;sales activity;agricultural enterprise;market allocation of production
Issue Date: 2017
Publisher: Харків
Citation: Зайцев Ю.О. Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 50-60
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Abstract: Стаття присвячена систематизації понятійно-категоріального апарату досліджень маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств. Розглянуто взаємозв’язок понять «маркетингова діяльність» та «збутова діяльність» підприємства з категорією «ринковий розподіл продукції». Встановлено, що як складова процесу відтворення, розподіл є ключовою стадією, яка визначає результативність, а отже й тип відтворення. При реалізації стадії розподілу продукції в структурі циклу відтворення приймаються та втілюються рішення, які вже на стадії обміну формують результати економічної діяльності суб’єктів. Доведено доцільність розгляду капіталу в якості об’єкта відтворення, що дозволяє ідентифікувати напрями, шляхи та інструменти забезпечення ефективності протікання всіх стадій відтворювального процесу на мікрорівні.
Статья посвящена систематизации понятийно-категориального аппарата исследований маркетинговой и сбытовой деятельности аграрных предприятий. Рассмотрена взаимосвязь понятий «маркетинговая деятельность» и «сбытовая деятельность» предприятия с категорией «рыночное распределение продукции». Установлено, что как составляющая процесса воспроизводства, распределение является ключевой стадией, которая определяет результативность, а следовательно и тип воспроизводства. При реализации стадии распределения продукции в структуре цикла воспроизводства принимаются и воплощаются решения, которые уже на стадии обмена формируют результаты экономической деятельности субъектов. Доказана целесообразность рассмотрения капитала в качестве объекта воспроизведения, что позволяет идентифицировать направления, пути и средства обеспечения эффективности протекания всех стадий воспроизводственного процесса на микроуровне.
The article is devoted to the systematization of conceptual and categorical apparatus of marketing research and marketing of agricultural enterprises. Intercommunication concepts of «marketing activity» and «sales activity» category of companies with «market product distribution» is considered. Established that as part of the process of reproduction, distribution is a key step that determines the effectiveness, and therefore the type of play. With the implementation stage of product distribution in the structure of the cycle of reproduction are accepted and implemented solutions that at the time of forming the exchange of economic performance. The expediency consideration of capital as the object of reproduction, allowing you to identify trends, ways and tools to ensure the effectiveness of all stages of the flow of the reproduction process at the micro level.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3948
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf640.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.