Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39112
Название: Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Авторы: Малахова, Ю. В.
Научный руководитель: Смірнова, П. В.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Малахова Ю. В. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. П. В. Смірнова. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 3. С. 87.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39112
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aktualni_2012_s_3-87.pdf132.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.