Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38842
Название: Маркетингові аспекти формування товарного
Авторы: Прядко, О. М.
Станіславський, Є. А.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Прядко О. М., Станіславський Є. А. Маркетингові аспекти формування товарного. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 248-249
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38842
Располагается в коллекциях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-249-250.pdf133.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.