Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38838
Назва: Формування лояльності споживачів на ринку органічної продукції
Автори: Пахуча, Е. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пахуча Е. В. Формування лояльності споживачів на ринку органічної продукції. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 242-243
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38838
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-243-244.pdf133.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.