Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38825
Назва: The role of crm systems in management of interaction with clients
Автори: Zaika, O.
Zhulii, Ye.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Zaika O., Zhulii Ye. The role of crm systems in management of interaction with clients. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 224-225
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38825
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-225-226.pdf24.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.