Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3881
Назва: Оцінка структурних перетворень комплексу продовольчого маркетингу
Інші назви: Оценка структурных преобразований комплекса продовольственного маркетинга.
Assessment of structural transformations of the food marketing complex
Автори: Корнієцький, О. В.
Ключові слова: маркетинг;продовольчий маркетинг;продовольчий ринок;ланцюжок вартості;структурні перетворення;структурна трансформація;система маркетингу;маркетинг;продовольственный маркетинг;продовольственный рынок;цепочка стоимости;структурные преобразования;структурная трансформация,;система маркетинга;marketing;food marketing;food market;cost chain;structural transformation;structural transformation;marketing system
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Корнієцький О. В. Оцінка структурних перетворень комплексу продовольчого маркетингу. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 3. С. 52-57.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): Сферою між виробництвом товару чи продукції та її споживанням є продовольчий маркетинг. Саме комплексна системи продовольчого маркетингу може забезпечити ефективну та якісну діяльність суб’єктів бізнесу в цілеспрямованому направленні дати змогу населенні споживати якісні продовольчі товари, які виходять на ринок товарів та послуг. Загалом термін «продовольчий маркетинг», являє собою зв’язну ланку між виробниками та споживачами, який призначений для полегшення руху товару від виробника до споживача. Споживачі покладаються на систему продовольчого маркетингу для завершення процесу виробництва продуктів харчування. Взаємовідносини між виробниками і фірмами, які спеціалізуються на продовольчому маркетингу, одночасно і конкурентні, і взаємодоповнюючі.
Сферой между производством товара или продукции и ее потреблением является продовольственный маркетинг. Именно комплексная системы продовольственного маркетинга может обеспечить эффективную и качественную деятельность субъектов бизнеса в целенаправленном направлении позволить населении потреблять качественные продовольственные товары, которые выходят на рынок товаров и услуг. В общем термин «продовольственная маркетинг», представляет собой связную звено между производителями и потребителями, который предназначен для облегчения движения товара от производителя к потребителю. Потребители полагаются на систему продовольственного маркетинга для завершения процесса производства продуктов питания. Взаимоотношения между производителями и фирмами, которые специализируются на продовольственном маркетинга, одновременно и конкурентные, и взаимодополняющие.
Food marketing is the area between the production of goods or products and their consumption. It is a comprehensive food marketing system that can provide efficient and high-quality activities of business entities in a targeted direction to enable the population to consume quality food products that enter the market of goods and services. In general, the term "food marketing" is a coherent link between producers and consumers, which is designed to facilitate the movement of goods from manufacturer to consumer. Consumers rely on a food marketing system to complete food production. The relationship between producers and firms specializing in food marketing is both competitive and complementary.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3881
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf558.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.