Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3866
Назва: Методичний підхід до вибору стратегії фінансово кредитної взаємодії банків та підприєм
Інші назви: Methodological approach to choosing a strategy of financial and credit interaction between banks and enterprises.
Методический подход к выбору стратегии финансово-кредитной взаимодействия банков и предприятий.
Автори: Ведернікова, С.В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Ведернікова С.В. Методичний підхід до вибору стратегії фінансово кредитної взаємодії банків та підприєм. 2013. № 11. С. 225.
Серія/номер: Економічні науки;№ 11
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано методичний підхід до вибору стратегії фінансово-кредитного взаємодії банків та підприємств, заснований на первинному поділ контрагентів банку на клієнтів та партнерів, що відповідає клієнтські та партнерські стратегії взаємодії, а також виділення загальні та специфічні характеристики взаємодії, що відповідає концентрованої та диференційованої стратегій. На прикладі одного із системних банків України продемонстровано сегментування його контрагентів з використанням методу АВС-ХYZ-аналізу для формування однорідних сегментів, для яких пропонується розробляти клієнтську концентровану, партнерську концентровану та партнерську диференційовану стратегію.
The article prompted a methodical approach to choosing a strategy of financial and credit interaction between banks and enterprises , based on the primary division of the bank counterparty to customers and partners that meets customer and partner engagement strategy, as well as general and specific characteristics of the interaction, which corresponds to a concentrated and differentiated strategies. In the case of a systemic bank Ukraine demonstrated its counterparties segmentation using the ABC HYZ analysis and formation of homogeneous segments for which the developed customer concentrated, and concentrated affiliate differentiated strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3866
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 11.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vedernikova.pdf548.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.