Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3866
Название: Методичний підхід до вибору стратегії фінансово кредитної взаємодії банків та підприєм
Другие названия: Methodological approach to choosing a strategy of financial and credit interaction between banks and enterprises.
Методический подход к выбору стратегии финансово-кредитной взаимодействия банков и предприятий.
Авторы: Ведернікова, С.В.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Ведернікова С.В. Методичний підхід до вибору стратегії фінансово кредитної взаємодії банків та підприєм. 2013. № 11. С. 225.
Серия/номер: Економічні науки;№ 11
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано методичний підхід до вибору стратегії фінансово-кредитного взаємодії банків та підприємств, заснований на первинному поділ контрагентів банку на клієнтів та партнерів, що відповідає клієнтські та партнерські стратегії взаємодії, а також виділення загальні та специфічні характеристики взаємодії, що відповідає концентрованої та диференційованої стратегій. На прикладі одного із системних банків України продемонстровано сегментування його контрагентів з використанням методу АВС-ХYZ-аналізу для формування однорідних сегментів, для яких пропонується розробляти клієнтську концентровану, партнерську концентровану та партнерську диференційовану стратегію.
The article prompted a methodical approach to choosing a strategy of financial and credit interaction between banks and enterprises , based on the primary division of the bank counterparty to customers and partners that meets customer and partner engagement strategy, as well as general and specific characteristics of the interaction, which corresponds to a concentrated and differentiated strategies. In the case of a systemic bank Ukraine demonstrated its counterparties segmentation using the ABC HYZ analysis and formation of homogeneous segments for which the developed customer concentrated, and concentrated affiliate differentiated strategy.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3866
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 11.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vedernikova.pdf548.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.