Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38449
Назва: Реалізація концепції маркетингу на ринку туристичних послуг
Інші назви: Implementation of the marketing concept in the market of tourist services
Автори: Різніченко, Євгеній Іванович
Науковий керівник : Харчевнікова, Лілія Сергіївна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Ключові слова: туристична індустрія;туристичний продукт;туристичні послуги;концепції маркетингу;управління маркетингом;tourism industry;tourism product;tourism services;marketing concepts;marketing management
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Різніченко Є. І. Реалізація концепції маркетингу на ринку туристичних послуг»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. С. Харчевнікова; Харків: ДБТУ, 2023. 80 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення і аналіз науково-теоретичних і методологічних передумов до маркетингового моделювання, формуванню концепцій маркетингу з урахуванням специфіки ринку туристських послуг, трансформації цих концепцій в сучасних умовах. Об`єктом дослідження є процес реалізації концепції маркетингу на ринку туристичних послуг. Методи дослідження, що використовуються під час написання кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичної та методологічної літератури в аспекті досліджуваної проблеми, анкетування, спостереження, порівняльний аналіз, статистичний метод. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні основи функціонування маркетингу на ринку туристичних послуг (туризму та готельного бізнесу). У другому розділі досліджено і проаналізовано сучасний стан реалізації концепцій маркетингу на ринку туристичних послуг. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено концептуальні основи розвитку і функціонування маркетингу на ринку туристичних послуг; вивчено концепції маркетингу в управлінні підприємницькою діяльністю на ринку туристських послуг; досліджено сутність маркетингового підходу до просування туристичних послуг; вивчено і обґрунтовано необхідність управління маркетингом на підприємствах готельно туристського комплексу; досліджено роль маркетингу в розвитку конкурентноздатного туристичного бренду; проаналізовано і обґрунтовано необхідність вдосконалення маркетингових комунікацій в туристському підприємстві.
The purpose of the study is the study and analysis of scientific, theoretical and methodological prerequisites for marketing modeling, the formation of marketing concepts taking into account the specifics of the tourist services market, the transformation of these concepts in modern conditions. The object of the study is the process of implementing the concept of marketing in the market of tourist services. Research methods used when writing a qualification paper: analysis of theoretical and methodological literature in the aspect of the researched problem, questionnaires, observations, comparative analysis, statistical method. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the theoretical foundations of marketing in the market of tourist services (tourism and hotel business). In the second chapter, the current state of implementation of marketing concepts in the market of tourist services is researched and analyzed. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the conceptual foundations of the development and functioning of marketing in the market of tourist services have been investigated; the concepts of marketing in the management of business activities in the market of tourist services were studied; the essence of the marketing approach to the promotion of tourist services was investigated; the need for marketing management at enterprises of the hotel and tourist complex has been studied and substantiated; the role of marketing in the development of a competitive tourist brand was investigated; the need to improve marketing communications in the tourist enterprise is analyzed and substantiated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38449
Розташовується у зібраннях:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Riznichenko_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
772.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Riznichenko_ referat.pdf
  Restricted Access
189.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.