Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorХарчевнікова, Лілія Сергіївна-
dc.contributor.authorРізніченко, Євгеній Іванович-
dc.date.accessioned2023-08-29T14:26:54Z-
dc.date.available2023-08-29T14:26:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРізніченко Є. І. Реалізація концепції маркетингу на ринку туристичних послуг»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. С. Харчевнікова; Харків: ДБТУ, 2023. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38449-
dc.description.abstractМетою дослідження є вивчення і аналіз науково-теоретичних і методологічних передумов до маркетингового моделювання, формуванню концепцій маркетингу з урахуванням специфіки ринку туристських послуг, трансформації цих концепцій в сучасних умовах. Об`єктом дослідження є процес реалізації концепції маркетингу на ринку туристичних послуг. Методи дослідження, що використовуються під час написання кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичної та методологічної літератури в аспекті досліджуваної проблеми, анкетування, спостереження, порівняльний аналіз, статистичний метод. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні основи функціонування маркетингу на ринку туристичних послуг (туризму та готельного бізнесу). У другому розділі досліджено і проаналізовано сучасний стан реалізації концепцій маркетингу на ринку туристичних послуг. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено концептуальні основи розвитку і функціонування маркетингу на ринку туристичних послуг; вивчено концепції маркетингу в управлінні підприємницькою діяльністю на ринку туристських послуг; досліджено сутність маркетингового підходу до просування туристичних послуг; вивчено і обґрунтовано необхідність управління маркетингом на підприємствах готельно туристського комплексу; досліджено роль маркетингу в розвитку конкурентноздатного туристичного бренду; проаналізовано і обґрунтовано необхідність вдосконалення маркетингових комунікацій в туристському підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is the study and analysis of scientific, theoretical and methodological prerequisites for marketing modeling, the formation of marketing concepts taking into account the specifics of the tourist services market, the transformation of these concepts in modern conditions. The object of the study is the process of implementing the concept of marketing in the market of tourist services. Research methods used when writing a qualification paper: analysis of theoretical and methodological literature in the aspect of the researched problem, questionnaires, observations, comparative analysis, statistical method. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the theoretical foundations of marketing in the market of tourist services (tourism and hotel business). In the second chapter, the current state of implementation of marketing concepts in the market of tourist services is researched and analyzed. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the conceptual foundations of the development and functioning of marketing in the market of tourist services have been investigated; the concepts of marketing in the management of business activities in the market of tourist services were studied; the essence of the marketing approach to the promotion of tourist services was investigated; the need for marketing management at enterprises of the hotel and tourist complex has been studied and substantiated; the role of marketing in the development of a competitive tourist brand was investigated; the need to improve marketing communications in the tourist enterprise is analyzed and substantiateduk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингуuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjecttourism productuk_UA
dc.subjecttourism servicesuk_UA
dc.subjectmarketing conceptsuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.titleРеалізація концепції маркетингу на ринку туристичних послугuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the marketing concept in the market of tourist servicesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riznichenko_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
772.46 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Riznichenko_ referat.pdf
  Restricted Access
189.24 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.