Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38056
Назва: Роль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинності
Автори: Малюк, Л. П.
Балацька, Н. Ю.
Дата публікації: 22-тра-2014
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Малюк Л. П., Балацька Н. Ю. Роль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 277-278
Серія/номер: Менеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38056
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_2-277-278.pdf217.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.