Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюк, Л. П.-
dc.contributor.authorБалацька, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2023-08-23T10:06:00Z-
dc.date.available2023-08-23T10:06:00Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.citationМалюк Л. П., Балацька Н. Ю. Роль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 277-278uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38056-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14-
dc.titleРоль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-277-278.pdf217.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.