Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38056
Title: Роль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинності
Authors: Малюк, Л. П.
Балацька, Н. Ю.
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Малюк Л. П., Балацька Н. Ю. Роль стандартів сервісу в закладах індустрії гостинності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 277-278
Series/Report no.: Менеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38056
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-277-278.pdf217.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.