Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37902
Назва: Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством
Автори: Мальчик, М. В.
Оплачко, І. О.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мальчик М. В., Оплачко І. О. Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 266-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37902
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_266-269.pdf245.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.