Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37902
Название: Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством
Авторы: Мальчик, М. В.
Оплачко, І. О.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мальчик М. В., Оплачко І. О. Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 266-269.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37902
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_266-269.pdf245.07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.