Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37902
Title: Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством
Authors: Мальчик, М. В.
Оплачко, І. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мальчик М. В., Оплачко І. О. Маркетингова стратегія антикризового управління з урахуванням рефлексії прийняття рішень підприємством. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 266-269.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37902
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_266-269.pdf245.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.