Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803
Название: Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств
Авторы: Сукачова-Труніна, С. М.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Сукачова-Труніна С. М. Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 150-151.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_150-151.pdf182.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.