Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСукачова-Труніна, С. М.-
dc.date.accessioned2023-08-17T09:18:21Z-
dc.date.available2023-08-17T09:18:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСукачова-Труніна С. М. Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 150-151.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсновні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_150-151.pdf182.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.