Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтюшкина, В. В.-
dc.contributor.authorМельничук, Н. Н.-
dc.date.accessioned2023-08-17T08:26:34Z-
dc.date.available2023-08-17T08:26:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАтюшкина В. В., Мельничук Н. Н. Преимущества и недостатки внедрения маркетинговой инновационной программы Albert. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 111-113.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37785-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПреимущества и недостатки внедрения маркетинговой инновационной программы Albertuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_111-113.pdf187.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.