Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37752
Назва: Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса
Автори: Перерва, П. Г.
Кобелева, Т. А.
Ткачева, Н. П.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Перерва П. Г., Кобелева Т. А., Ткачева Н. П. Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 71-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37752
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_71-75.pdf218.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.