Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37752
Название: Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса
Авторы: Перерва, П. Г.
Кобелева, Т. А.
Ткачева, Н. П.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Перерва П. Г., Кобелева Т. А., Ткачева Н. П. Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 71-75.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37752
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_71-75.pdf218.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.