Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477
Назва: Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві
Автори: Краснокутська, Н. С.
Тихонченко, Р. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Краснокутська Н. С., Тихонченко Р. С. Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 320-321.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_320-321.pdf106.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.