Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснокутська, Н. С.-
dc.contributor.authorТихонченко, Р. С.-
dc.date.accessioned2023-08-09T09:19:04Z-
dc.date.available2023-08-09T09:19:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКраснокутська Н. С., Тихонченко Р. С. Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 320-321.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЗміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_320-321.pdf106.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.