Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477
Title: Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві
Authors: Краснокутська, Н. С.
Тихонченко, Р. С.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Краснокутська Н. С., Тихонченко Р. С. Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 320-321.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37477
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_320-321.pdf106.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.