Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37430
Назва: Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоні
Автори: Прядко, О. М.
Онопрієнко, І. В.
Дата публікації: 22-тра-2014
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Прядко О.М., Онопрієнко І.В. Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоні. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 229-230
Серія/номер: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37430
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_2-229-230.pdf204.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.