Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorОнопрієнко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-08-08T13:04:58Z-
dc.date.available2023-08-08T13:04:58Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.citationПрядко О.М., Онопрієнко І.В. Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоні. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 229-230uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37430-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13-
dc.titleМаркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-229-230.pdf204.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.