Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37427
Название: Оцінка ефективності системи маркетингу підприємства методом контролінгу
Авторы: Попова, Л. О.
Кривошеєва, Н. М.
Дата публикации: 22-мая-2014
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Попова Л. О., Кривошеєва Н. М. Оцінка ефективності системи маркетингу підприємства методом контролінгу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 223-224
Серия/номер: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37427
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi_2-223-224.pdf178.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.